بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک

الهام نیک پور؛ مهدی همایون فر؛ امیر دانشور

دوره 5، شماره 16 ، تیر 1401، ، صفحه 51-77

https://doi.org/10.22054/jti.2023.66818.1348

چکیده
  هدف تحقیق حاضر، بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک می‌باشد. روش‌شناسی مورد استفاده در این مقاله از نظر مبانی فلسفی دارای پارادایم اثبات‌گرایی، براساس نوع تحقیق؛ کاربردی، براساس رویکرد اصلی تحقیق؛ استقرایی و بر اساس روش؛ آمیخته (کیفی- کمی) است. جامعه آماری، شامل متخصصان فناوری اطلاعات است که با سیستم‌های ...  بیشتر